قیمت طلا برای رسیدن به سطح 1285 دلاری تلاش می کند
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

در حالی که قیمت طلا تحت تاثیر رشد تقاضا از سوی بازارهای آسیایی و کاهش شاخص سهام آمریکا همچنان رو به افزایش است برخی کارشناسان بر این باورند که قیمت این فلز زرد به زودی به 1285 دلار خواهد رسید.

قیمت طلا.بازارهای آسیایی.بیزینس لاین.بازار چین.ابتدای امسال تاکنون

به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین؛ گرچه بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و احتمال متوقف شدن محرک پولی و افزایش نرخ بهره همچنان فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند ولی افزایش تقاضا از سوی بازارهای آسیا به خصوص چین و کاهش نسبی شاخص سهام در بازارهای بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش تقاضای طلا در بازار چین با توجه به در پیش بودن سال جدید چینی با رشد چشمگیری روبرو شده است. تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که طی هفته جاری قیمت طلا در برابر سطح قیمتی 1265 تا 1270 دلاری مقاومت خواهد کرد و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به بیش از 1285 دلار خواهد رسید.

در صورتی که قیمت طلا به شدت در برابر سطح 1265 تا 1270 دلاری مقاومت کرده و این سطح شکسته نشود احتمال افت مجدد قیمت ها به 1200 تا 1210 دلار وجود خواهد داشت. در این صورت حتی احتمال کاهش قیمت طلا به زیر 1180 دلار نیز وجود دارد.

قیمت جهانی طلا پس از ثبت بدترین عملکرد خود در 32 سال اخیر از ابتدای امسال تاکنون با رشد نسبی روبرو شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی